







جنسیت :
|
| نوع عطر : ادوپرفیوم |
| طبیعت عطر : ملایم |
| طعم عطر : ترش و شیرین |
| رایحه : ملایم و ترش و شیرین |
| گروه بویایی : گلدار میوهای |
| آکورد اول : میوهای |
| شروع آرپژ آکورد اول : میوه گل ساعتی |
| وضعیت کالا: موجود |
| عطربن شما: 0 |
| عطر بن قابل مصرف: 0 |
|
حجمهای موجود
100 30 18 2 |
| درب | فلز |
| بدنه | شیشه |
| اطلاعات تکمیلی | چاپ |
| افشانه | فلز |
| پمپ | پلاستیک |
| طوق | فلز |
| سلفون | ندارد |
تفاوت بستهبندی عطرهای عطرسرا با بقیه تولیدات ایرانی
ما توی عطرسرا از اول اعتقاد داشتیم عطر فقط رایحه نیست، بستهبندیش هم باید حس کیفیت بده. برای همین روی جزییاتی مثل درب، شیشه، پمپ و افشانه حساس بودیم؛ چیزایی که شاید اول دیده نشن، ولی وقتی عطر رو دست میگیری کامل حس میشن.
درب و طوق عطرها فلزیه، نه پلاستیکی، که هم ظاهر شیکتری میده هم حس بهتری موقع استفاده منتقل میکنه. روی شیشه هم چاپ اختصاصی مشکی و طلاکوب کار شده؛ ساده، تمیز و دقیق، متفاوت با خیلی از تولیدات داخلی.
افشانه و پمپ هم که بخش خیلی مهم بعد از اسانس به حساب میان از قطعات معمول بازار نیستن و از تامینکنندههای اروپایی تهیه میشن، برای همین پخش عطر، نرمی اسپری و کیفیتشون توی استفاده روزمره به طور کامل مشخصه.
در نهایت سعی شده این جزییات، کنار اسانس باکیفیت و حلال عطرسازی اختصاصی (عطران)، تجربه استفاده از تولیدات عطرسرایی رو متفاوت و دلنشین کنه.
آقای محسن سلام : من فقط بطور اجمال چند نمونه از اونهارو براتون مینویسم ، فقط این نکته رو ذکر میکنم که اکثر مشابهات عطرای اوریجینال بالای 300,000 از نظر کیفیت با کمی نزول مواجه هستند و مشابهات ارزانتر از این مبلغ در همون اندازه و بعضاً با کیفیت بالاتر که به حسَب اونها اگه نسخۀ اصلی تهیه بشه با یک خرید ناموفق روبرو خواهید شد اونتوس - اوپوس هفت - گری وتیور - سیلور مونتاین - سیلور بلک آزارو - رویال عود کرید - گالووی - دیور هوم اسپرت ....... البته این نظرات من در بارۀ اینها با تست اوریجینالشون مشخص شده و فقط همینو بگم که با اجازه از عطر سرا این محصولات در حد همین قیمت خودشون نهایتاً 10 الی 20 درصد ارزش بیشتر دارند . فقط یه خوبی که داره میشه در مقادیر و اندازه های کمتر تهیه کرد که این یه امتیاز محسوب میشه به هر حال اگه قرار باشه از هر عطری داشته باشیم ، اندازۀ بزرگش هزینه و فضای بسیار زیادی لازم داره . اگه هوسه یه لقمه بسه ! با تشکر از شما موفق و شاد باشید .
با سلام : من چند نمونه از محصولات ویژۀ مختلف رو تست و استفاده کردم ، حتی در بعضی اوقات بجای نسخۀ اصلی و ادکلن اوریجینال با اینکه در بعضی موارد پخش بو و ماندگاریه بیشتری دارند و یا برعکس ، ولی سالم و قابل قبول هستند اما برای من که در هر روز تنوع زیاد استفادۀ عطر دارم ، مجبورم که با تعداد اسپری کمتری از آنها استفاده کنم و بعضاً روی لباس لکه بجای میگذارند ! و همینطور نسخۀ مشابه عطرهای گرانقیمت تفاوت نازلتری نسبت به اوریجینال دارند و بر عکس مشابهات عطرهای کمتر از 200,000 تومان فعلی ، کمی کیفیت بیشتری نسبت به نسخۀ اوریجینال دارند و جای تعجب دارد ! موفق و پیروز باشید .
درود بر عطرسرایی عزیز سپاس از درج نظرات و پیشنهادات موثر شما بزرگوار که سبب پیشرفت و بهتر شدن خدمات عطرسرا می شود. به تازگی سعی شده با استفاده از رنگ های ویژه ی عطرسازی و نیز استفاده از اسپری های بهتر بر روی شیشه های عطر، احتمال بروز لک بر روی لباس را کم کنیم. موفق و پیروز باشید
درود بر عطرسرایی عزیز این کالا نسبت به نمونه اورجینال از ماندگاری بیشتر و پخش کمتر برخوردار است و به لحاظ رایحه به طور کامل شبیه به نمونه اصلی است. موفق باشید