





جنسیت :
|
| نوع عطر : ادوپرفیوم |
| طبیعت عطر : خنک |
| طعم عطر : تند و تلخ |
| رایحه : خنک و تند و تلخ |
| گروه بویایی : معطر |
| آکورد اول : معطر |
| شروع آرپژ آکورد اول : نعناع |
| وضعیت کالا: در حال حاضر موجود نیست |
| عطربن شما: 0 |
| عطر بن قابل مصرف: 0 |
|
حجمهای موجود
100 30 18 |
| درب | فلز |
| بدنه | شیشه |
| اطلاعات تکمیلی | چاپ |
| افشانه | فلز |
| پمپ | پلاستیک |
| طوق | فلز |
| سلفون | ندارد |
تفاوت بستهبندی عطرهای عطرسرا با بقیه تولیدات ایرانی
ما توی عطرسرا از اول اعتقاد داشتیم عطر فقط رایحه نیست، بستهبندیش هم باید حس کیفیت بده. برای همین روی جزییاتی مثل درب، شیشه، پمپ و افشانه حساس بودیم؛ چیزایی که شاید اول دیده نشن، ولی وقتی عطر رو دست میگیری کامل حس میشن.
درب و طوق عطرها فلزیه، نه پلاستیکی، که هم ظاهر شیکتری میده هم حس بهتری موقع استفاده منتقل میکنه. روی شیشه هم چاپ اختصاصی مشکی و طلاکوب کار شده؛ ساده، تمیز و دقیق، متفاوت با خیلی از تولیدات داخلی.
افشانه و پمپ هم که بخش خیلی مهم بعد از اسانس به حساب میان از قطعات معمول بازار نیستن و از تامینکنندههای اروپایی تهیه میشن، برای همین پخش عطر، نرمی اسپری و کیفیتشون توی استفاده روزمره به طور کامل مشخصه.
در نهایت سعی شده این جزییات، کنار اسانس باکیفیت و حلال عطرسازی اختصاصی (عطران)، تجربه استفاده از تولیدات عطرسرایی رو متفاوت و دلنشین کنه.
کارتیر رودستر.ازساخته های متیلده لا ران عطری خنک تندوتیز بارایحه غالب نعنا درابتدای اسپری رایحه نعنا و کمی فلفل به شما حمله ور میشه امانترسید وتوذوق شمانخوره اندکی بعد تو نت میانی به رایحه نمور.خاکی.وتیوری.بالطافت هرچه تمام تر به مشام شما میرسه .واقعا فوق العاده است ماندگاری خیلی خوب و پخش خوب و قیمت عالی .این کار جزو خوش ساخت ترین عطرهای خنک میباشد. یه مطلب هم عرض کنم دوستانی که از تندبودن این عطر و قدیمی بودن آن گلایه دارند به احتمال زیاد باید دراسپری کردن این عطر دقت کنن. رایحه غالب این کار نعناونعنای هندی که حالت فلفلی داره و پخش اولیه بالا حالا اگه شما نزدیک گردن یا بینی اسپری کنید حالتون بد میشه ولی اطرافیان لذت میبرن .پس این کارراروی مچ دست یا داخل آرنج و قسمت پایین پیراهن اسپری کنید و یه ربع فرصت بدین و لذت این عطرزیباراببرید. درمورد این عطربلاندبای ممنوع حتما تست کنید .من این کار را یه کار تمام عیار به نسبت خنک و خاص میدونم .بعید ازدوروبرتون کسی این عطروبزنه وبراپاییزم فکر میکنم لذت بخش باشه .البته اگه خیلی سرد شد.نه. ببخشید زیاد حرف زدم چون دیدم این شاهکار یه گوشه مظلوم افتاده پیروز وسربلند باشید ارزش خرید۱۰از۱۰